    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <8...@g...com>
    <566343c1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <566354a0$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <566402f4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5664897b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 6 Dec 2015 21:55:10 +0100

    W dniu 2015-12-06 o 21:28, Budyń pisze:

    > prawdy, nigdy niczego innego :) Czyli w tym przypadku aby media nie
    > robily z kosciola jakiejs sekty sukienkowych pedofilow, bo te
    > sukienkow to sie zajmuja czym innym - m.in. dzialalnoscią charytatywną.

    Jakoś nigdy nie odczułem aby media robiły z kościoła sukienkowych
    pedofili. Za to mam wrażenie, że polskie media są oblegane przez KK i że
    jest zbyt dużo programów katolickich.
    Jak więc widzisz obydwaj jesteśmy zbyt przewrażliwieni.

    > Taaaak, kosciół łże jak zwykle :) O tym mówie
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/strzelani
    na-w-oregonie-w-usa-swiadkowie-morderca-zabijal-chrz
    escijan,582220.html

    Jesteś w stanie wskazać, że ateiści zostali oszczędzeni?

    > obywatelsko to mozna zatrzymac -natomiast kompetencje do namawiania na spotkanie to
    mieli zerowe.

    Ale oni nie namawiali na spotkanie, lecz udawali dziecko, które dało się
    namówić na takie spotkanie.
    Swego czasu moją córkę jakiś palant zaczepiał na GG i także rzucał takie
    teksty, że aż mi się włosy zjeżyły.
    Na szczęście moja wtedy 9 letnia córka mi to pokazała i sprawę zgłosiłem.
    Niestety szybko zlikwidował konto i nie udało się ujawnić kto to był.

    onizacyjnych>w
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pius_XII_a_Holokaust to tu przedstawiaja to inaczej
    > "ambasador Izraela przy Stolicy Apostolskiej, Mordechaj Lewy przyznał, że
    oskarżanie Piusa XII o antysemityzm jest błędem:
    > Mówienie, że Kościół katolicki, Watykan czy papież sprzeciwiali się ratowaniu
    Żydów, to błąd. Było dokładnie odwrotnie. Zawsze okazywali tyle pomocy, ile byli w
    stanie"

    Jeżeli tak to dlaczego Benedykt XVI wstrzymał proces beatyfikacyjny
    tłumacząc właśnie, że ta beatyfikacja mogłaby zaostrzyć stosunki z Izraelem?