  • Data: 2012-02-17 21:03:31
    Temat: Re: Obowi?zek od?nie?ania posesji.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    4CX250 <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Piszesz jak byś był urzędnikiem. Co innego własna dobra wola do utrzymywania
    > czystości w obejściu a co innego zmuszanie do wykonywania pracy.
    > Chcesz, sprzątaj. Możesz nawet psie gówna sprzątać po tych co mają to
    > gdzieś. Chore prawo trzeba zmienić.
    > Znam ludzi starszych którzy od 10 lat nie wychodzą z domu bo są schorowani.
    > Uważasz że sprawiedliwe jest narzucać im obowiązek sprzątania cudzego bo
    > gminnego chodnika? W imię czego? Poza prawną podstawą podaj mi jakikolwiek
> [...]
    Sie uczepiłeś dziadków. Obowiązek sprzątania jest teraz. Był a PRLu. Był w
    okupację. Był za sanacji. Był w czasie rozbiorów. To znaczy że był zawsze.
    Wiek, stan zdrowia, orientacja seksualna nie mają nic wspólnego z tym
    obowiązkiem. Z wyjątkiem tych co lubią się napierdolić przy robocie reszta
    jest normalna i jak by mogła czegoś nie robić to by nie robiła. Stając się
    posiadaczem nieruchomości kupuje się nie tylko ziemię ale i obowiązek
    sprzątania obok jeśli będzie taka potrzeba. Można się wykpić od sprzątania.
    Wystarczy nie kupić ziemi albo płacić za sprzątanie. Skoro wszyscy mieszkający
    w budownictwie wielorodzinnym płacą za sprzątanie to chcą żeby wszędzie było
    posprzątane. Kumasz.