  • Data: 2013-02-04 00:26:38
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 21:29:01 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:
    > Padło na ocieplenie ścian 15cm styropianu. Polecany jest Austrotherm,

    jaki styropian - wg mnie lepiej o 2cm wiecej najtańszego niż silić sie na drogi i
    niby porządny. Jakos nie mam zaufania ze marka czyni parametry.
    Grafitowe kropki mnie bawią :)

    > Słyszałem, że kleją na ramkę - niby ma to zamknąć powietrze pomiędzy
    > ociepleniem a ścianą, hmm... może coś w tym jest.
    > Słyszałem też o klejeniu pianką, ale tutaj obawiam się czy nie będzie
    > zachodziła degradacja styropianu.

    klei sie klejem na ramkę (obawy które opisales są uzasadnione), lub na pianę typu
    tytan eos (tym kleiłem u siebie na kanadyjczyku). Pianką wychodzi drożej.
    Zgodzilbym sie z kogutkiem ze moznaby zastosować inną, tanią pianę i też by
    zadziałało.

    b.