  • Data: 2013-02-04 11:46:20
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 11:39:38 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > koniecznie ko�kuj i daj dwa razy siatk� na kleju.

    Strzelanie z armaty do muchy.
    Nie wiem jak teraz ale jak ja temat zgłebiałem to nawet prod
    Mam styro niekołkowane, na to jednawarstwa siatki na to tynk mineralny Atlas SN Mal+
    farba silikonowa atlas.
    Można piłke o scianę walić niec nie pęka.
    Mam tez tym SN Mal zrobione przedpokój i klatkę schodowa. Super sprawa, twarde to
    odporne na uderzenia.
    Nie wiem jak teraz ale jak ja sprawę zgłebiałem to nawet producenci systemów ociepleń
    kołkowanie zalecali dopiero na budynkach powyżej dwóch kondygnacji.