  • Data: 2013-02-04 11:52:16
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4162501b-420d-44ff-af51-75212e8a119e@go
    oglegroups.com...

    > Strzelanie z armaty do muchy.
    > Nie wiem jak teraz ale jak ja temat zgłebiałem to nawet prod
    > Mam styro niekołkowane, na to jednawarstwa siatki na to tynk mineralny
    > Atlas SN Mal+ farba silikonowa atlas.
    > Można piłke o scianę walić niec nie pęka.

    Ile lat?

    Jeszcze nie widziałem domu ocieplonego styro który by po 10 latach nie
    wymagał renowacji.

    W większości przypadków wystarczy nieostrożnie oprzeć drabinę by pojawiły
    się ślady. Rzut kamieniem lub kijem to już odprysk aż do siatki, a odbijanie
    piłki powoduje mikro-pęknięcia przez które później wnika woda i tynk odpada
    po następnej zimie całymi płatami.

    O takich rzeczach jak jazda załadowaną taczką i zahaczenie o ścianę nawet
    nie wspominam. To co na normalnym tynku na cegle pozostawia lekki ślad w
    styropianie robi sporą dziurę. Nie po to buduje się dom, by później uważać
    na każdym kroku i obchodzić się z nim jak z jajkiem.

    Pozdrawiam
    Ergie