  • Data: 2013-02-04 12:31:10
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:19b93f47-9fc6-4212-8320-d7479b1707f8@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 11:52:16 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup

    > O takich rzeczach jak jazda załadowaną taczką i zahaczenie o ścianę nawet
    > nie wspominam. To co na normalnym tynku na cegle pozostawia lekki ślad w

    Jezdzisz taczka przy scianie ? Po co ? :-)

    Bo czasem tak trzeba. Ot choćby gdy przesadzałem drzewa rosnące pomiędzy
    domem a płotem jak wykopałem dziurę wokół pnia to tylko przy samym domu był
    wolny przejazd.

    > PS. Na wysokosci taczki jest cokol, a cokol wiele osob ocieplajacych
    > styropianem robi z np. klinkieru.

    Może nie wiem, U mnie cokół ma 20-30 cm, u moich rodziców 10 cm. Po co robić
    taki wysoki cokół?

    > Ja mam na cokole tynk mozaikowy zywiczny - tez b. twardy i odporny. Nie
    > testowalem zderzenia z taczka bo nie widze powodu zeby jezdzic taczka przy
    > scianie domu no > ale co kto lubi :-)

    Mieszkałem w domu całe dzieciństwo, więc mam świadomość różnych możliwych
    przygód. Tłuczenia szyb też nie planowałem, ale jakoś w dzieciństwie się
    zdarzało :-) Pewnie moi rodzice nie planowali, że ktoś się będzie się
    wspinał po rynnie, ale na moje szczęście zrobili ją solidną. A i po drabinie
    do domu zdarzyło mi się wchodzić gdy zapomniałem kluczy a jedyne uchylone
    okno było na piętrze. No a jak w dzieciństwie wyglądało "parkowanie" rowerów
    mimo, że dorośli ciągle nam zwracali uwagę to chyba każdy wie. Nóżki do
    podpieranie wiecznie połamane więc jak się do kogoś przyjechało to się
    rzucało rower o ścianę i biegło do drzwi - przecież nowa gra komputerowa nie
    może czekać, a spokojne oparcie roweru o ścianę lub drzewo trwa tak dłuuuugo
    :-)

    Ot wszystkiego nie przewidzisz, dlatego lepiej zrobić coś za mocne zamiast
    za słabe tym bardziej że koszt jest znikomy.

    Pozdrawiam
    Ergie