  • Data: 2016-09-18 02:37:07
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.09.2016 22:41, Kris wrote:

    > To tak jak z kanałami w garażach współcześnie.
    > Jeśli ktoś tam piwa nie chłodzi to prędzej czy później likwiduje tą zbyteczną w
    dzisiejszych czasach dziurę w posadzce.

    A ja się nie zgodzę :-)
    Dzisiaj bym zrobił kanał od ściany do wjazdu i jeszcze bym sobie zrobił
    podnośnik na wóżeczku taki żeby podnieść całą oś.
    Ja tam lubię sobie podłubać przy samochodzie. Grubszych rzeczy i tak nie
    dam rady ale alternator zmienić, pompę wody czy czasem rozrząd bardzo
    lubię sam.

    Mówię ci jakbym chciał mieć nawet podnośnik najazdowy tylko miejsca nie ma.

    Wiesz co jest super użyteczną sprawą? Sprężone powietrze w kranikach w
    rogach garazu. Ile razy trzeba było sprawdzić i dopompować przed jazdą.

    Takie rzeczy jak paski klinowe, rolki czy napinacze pasków to tylko sam
    wymieniam. Nawet by mi nie przyszło do głowy do mechanika jechać.