  • Data: 2016-09-18 12:51:53
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2016 10:00, Budyń wrote:

    > rozwinąłes model kinetyczno-molekularny na poziom kwarków i gluonów? Czy po prostu
    pomyliles przesył ciepła poprzez przewodnictwo z promieniowaniem. W obu przypadkach
    przesadziles.

    Jeszcze się zastanawiałem co chciałeś powiedzieć przez użycie słów gluon
    i kwark?

    Wg modelu standardowego fermiony i bozony są bezmasowe. Może chodziło ci
    o masę atomu czemu bezmasowe cząstki w połączeniu razem jednak mają masę?
    Uprzedzę pytanie, pamiętaj, że tylko 1% masy atomu i materii pochodzi z
    masy uzyskanej z wymiany hiperładunku z kondensatem Higsa. Tylko 1%.
    Reszta masy wszystkiego w tym czarnych dziur nie pochodzi w ogóle od
    interakcji z polem Higsa, a bozon Higsa nie ma nic wspólnego z
    nadawaniem masy jak się powszechnie rozprzestrzenia nieprawdziwe
    informacje :-)

    Wracając do ocieplania fundamentów.

    Nieocieplone szczyty czy nieocieplony fundament to jedno i to samo
    zjawisko wfizyczne. Z tym, że szczyty są narażone na znacznie niższe
    temperatury i przewiew powietrza ale fizycznie jest to dokładnie to samo.

    Już pisałem, że mam używkę kamerę termowizyjną i nie jedno już badałem
    dla własnej ciekawości. Właśnie badałem efekt ucieczki ciepła do ziemi.
    Dokładnie jak przez radiator. Radiatorowi jest wszystko jedno czy ciepło
    idzie w dół czy w górę.