  • Data: 2010-09-22 19:33:59
    Temat: Re: Ogrzewanie za pomocą kominka
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałem o tym 7 lat temu, po pierwszej zimie
    > przemieszkanej na swojej jeszcze wtedy budowie.

    Przez 7 lat cena ekogroszku "lekko się zmieniła"

    Obecnie dobry ekogroszek pakowany kosztuje okolo 900zl.

    Metr przestrzenny drzewa kupi się za około 160zł.
    Nie wiem ile waży MP drzewa i jaką ma kaloryczność , ale mam kumpla
    który pali tylko drzewem i z tego co mi powiedział to palenie drzewem
    jest najtańsze.
    U mnie palenie drzewem odpada , bo nie wyobrażam sobie kilka razy
    dziennie palić w piecu ...

    Myślałem o tym ze po prostu bardzo często w domu jestem wieczorem , to
    w zimę ustawił bym na piecu 16stopni a po powrocie do domu dołożył
    drewna do kominka i dogrzał mieszkanie ...
    A jeśli by mi sie nie chciało , to zwiekszyłbym temperaturę na
    grzejnikach termostatem i mialbym juz 20stopni ;)

    Po prostu jakbym palił kominkiem to fajnie aby to cieplo dotarlo do
    całego domu , tym bardziej że moc 10-12kW do pokoju 28m2 to dużo dużo
    za duzo ...