  • Data: 2009-11-11 00:28:18
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hdcnic$22aa$1@news2.ipartners.pl...

    > Strefa wiatrowa jest, straty wentylacyjne sa, mostki okien i przegród sa.

    Nie jestem pewien, czy mostki okien uwzgledniaja mostki okien, czy tylko
    okna, zwlaszcza dachowe. Co z nieocieplonymi kominami i otwieraniem drzwi?

    > Jesli je znasz to wprowadzisz.

    Znasz bledy wykonawcze po wybraniu, wykonaniu i zaplaceniu za lepsze
    materialy?
    Nikt nie zaklada bledow, przeciez gdyby je znal to by ich nie bylo. Mozna
    sobie przyjac jakas tam tolerancje i dalej to tylko szacunki.

    > Strefa klimatyczna - jest.

    12 stopni Beauforta nie zdarza sie w Warszawie zbyt czesto, halny tez. A
    niektorym tu wieje z gniazdek i wlacznikow. Domyslam sie, ze Isover
    Supermata pod dachem nie wiele tu zmieni a swoje kosztuje.

    Pozdro.. TK