  • Data: 2009-04-17 21:09:05
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2c8f.00000237.49e8e2fe@newsgate.onet.pl...

    > W razie jakiś dodatkowych pytań (jak pielęgnować, sprawdzać stare
    > dylatacje,
    > poprawić już wylane żle może Pan do mnie dzwonić. Tel. 692 449488 Pzdr.

    Bardzo dziekuje za wszelkie uwagi i porady. Szlachcicem nie jestem, wiec
    panem tez nie. :-)) Zreszta nikt w inecie takim umownie nie jest. :-)
    Co do tematu, z opisu nie znalazlem bledow jakie moglbym popelnic. Dylatacje
    zrobione sa z przyklejonego do sciany styropianu. Styropian opianowany w
    miejscach zlaczenia i wiekszych szczelin, wiec ta przyczyna odpada. Nie bylo
    natomiast zbrojenia z PP i siatka stalowa lezy pod rurkami. Mozliwe jej zbyt
    male otulenie. Wody w betonie faktycznie bylo malo, ale byl juz listopad,
    zimno, zaczynaly sie mrozy, wiec nie odwazylem sie polewac tego woda. W
    sumie sa dwie rysy o dlugosci ok. metra biegnace od tych dwu naroznikow.
    Poza tym nic wiecej nie zauwazylem. Twardosc posadzki jest wiecej niz
    zadowalajaca w porownaniu z betonami jakie do tej pory widzialem, wiec mowy
    o slabym betonie raczej nie ma. Jedna rzecz mnie nieco dziwi. Panowie od
    posadzek powiedzieli, ze dylatacjami zajmuja sie sami i tak ich zostawilem.
    Okazalo sie, ze dylatacje w drzwiach sa w postaci naciecia betonu, bez
    wypelnienia tego miejsca elastycznym materialem. Podobno to dopuszczalna
    metoda. Na dole dopilnuje tego sam Wstawie profile dylatacyjne i nie bede
    sie zastanawial, czy panom bedzie trudniej czy nie.
    Dwa powstale pekniecia "skleje" zywica, jak chlopaki radza, no i pewnie tak
    zostanie. Musze lepiej przypilnowac posadzek na dole, dodac zbrojenia PP i
    polewac w czasie wiazania. Teraz jest kwiecien, wiec bez stresu mozna. :-)

    Pozdro.. TK