  • Data: 2012-04-30 23:17:32
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jnetuq$n03$1@node2.news.atman.pl...

    > Rozmawiałem z gościem, który zajmuje się produkcją różnych wynalazków ze
    > stali kwasoodpornej, mówił że może zrobić wkład z gatunku 1.4401 grubości
    > nawet 2mm.

    A niby dlaczego miałby nie zrobić?
    To Ty decydujesz czy chcesz mieć zrobione dobrze czy też tylko utrzeć d...
    szkłem.
    Do kotła stałopalnego musi być stal żaroodporna przynajmniej 1.4828 lub
    1.4841

    Stal kwsoodporna 1.4401 nadaje się tylko i wyłącznie dla kotłów, których
    spaliny mają temperaturę niższą od 200stC i nie zawierają pyłu popiołowego,
    który ściera cienką warstwę ochronną tzw. warstwę pasywacyjną. Czyli nadaje
    się tylko i wyłącznie dla kotłów gazowych i olejowych.