    From: "na102" <g...@P...FM>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Piec naftowy - prosze o opinie
    Date: Thu, 21 Oct 2010 19:32:34 +0200

    news:1eicmp0kgshav$.1w59fbse15k05.dlg@40tude.net...

    > Powtarzam: dwutlenek i tlenek węgla NIE MAJĄ zapachu...
    dobre piecyki mają czujniki CO i O2
    dobry piecyk faktycznie nie wydziela zapachu i jest ok sam kiedyś takiego
    używałem,natomiast przy obecnych cenach nafty jest nieopłacalny np inverter
    5006 przy pełnej mocy 3,2KW wypija 330g co przy cenie 135zł za 20 litrów
    daje 86 gr/KWh (cięzar właściwy nafty to 810g/l )
    jedyne co może zmusić logiczne myślącego człowieka do zakupu takowego
    piecyka to totalnie zaniedbana i stara instalacja elektryczna w mieszkaniu
    lub brak prądu .
    pozdrawiam