eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePieco-kominek, kominek kumulacyjny, CMA, hypocaustum, hipokausta › Re: Pieco-kominek, kominek kumulacyjny, CMA, hypocaustum, hipokausta
  • Data: 2014-03-02 13:25:52
    Temat: Re: Pieco-kominek, kominek kumulacyjny, CMA, hypocaustum, hipokausta
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 marca 2014 11:41:14 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Nie bądź krótkowzroczny i nie porównuj hipokausty do prostych
    >
    > pseudo-kominków, których obecnie buduje się całą masę. To jest całkiem
    >
    > inna bajka
    >
    > W hipokauście założenia są takie, że palisz intensywnie raz (lub dwa
    >
    > razy dziennie w wielkie mrozy), a ciepło jest stopniowo uwalniane przez
    >
    > 24 godziny.
    >
    > Syfu także zbyt dużo nie ma, ponieważ tu ciepłe powietrze krąży w
    >
    > układzie zamkniętym i nie wydostaje się ono na pomieszczenia. Przez to
    >
    > nie ma roznoszenia kurzu po całym domu jak w przypadku tradycyjnych

> [...]

    sprzedajesz te piece że tak zachwalasz? To rozwiązanie jest gówniane. O wiele lepszy
    będzie nowoczesny piec kaflowy. Są takie. Niektóre to prawdziwe rodzynki jeśli idzie
    o wygląd. Specjalizują się w tym Niemcy. Ceny słuszne ale i gwarantowane parametry
    też słuszne. Są wersje z drewno i brykiet ale i na pellet z podajnikiem.