eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
  • Data: 2014-07-20 01:33:05
    Temat: Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [cut]

    > Mostek powiadasz. Dlatego NA płycie chciałem dać 15 cm styropianu, żeby
    > ten mostek prowadził donikąd.

    i na tym styrpianie polozysz podwaline????
    nosz ...
    brak mi slow...

    > Po co dookoła płyty gruby styropian?
    wez rysunek przekroju i narysuj sobie kreski z wewnatrz na zewnatrz jak moze
    uciekac cieplo
    samo wyjdzie po co

    > Mam grunt gliniasty, który może być wysadzeniowy. Albo więc go usunę i dam
    > piach, albo muszę robić jakąś opaskę przeciwwysadzeniową, żeby mi się dom
    > nie podniósł zimą.
    masz przemarzanie 1m
    zeby tyle przemarzlo musialo by byc -30 przez miesiac dzien w dzien i w nocy
    i ani stopnia wiecej

    > Myślisz? Styrodur XPS300 grubości 10 cm pod płytę około 115 m2. Ile to
    > kosztuje?

    to styrodur czy styropian w koncu?
    zreszta niewazne...
    tak jak napisal Budyn - przegiecie na maksa
    po co?
    po co wogole plyta przy takim gruncie?
    idealny pod zwykly fundament, taniej, szybciej i spisz spokojnie
    lawy mozesz sobie dac na -1,2 i nigdy nic Ci nie wysadzi
    zreszta troche dziwnie to robisz
    masz przeciez projekt tej plyty, przeliczony pod grunt i naciski budynku
    i tego sie trzymaj a nie tego co wykonawcy mowia.

    Andrzej