  • Data: 2010-09-16 08:37:32
    Temat: Re: Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Skrót myślowy. Chodzi o emalię tytanową. A bojlerek jest np tutaj
    > http://2heat.pl/index.php?products=product&prod_id=2
    490
    > --
    > Jackare

    No tak, nie pomyślałem ze chodzi o skrót myślowy. Na czym miał polegać ten skrót
    myślowy. Nawet jednego wyrazu nie zaoszczędziłeś na skrócie. To po co go
    zastosowałeś. Ale jak polecasz jakieś konkretne rozwiązanie, że najlepsza jest
    emalia tytanowa. A tak naprawdę emalia w której wypełniaczem i pigmentem może
    być na przykład związek tytanu. Ten sam co w paście do zębów. To już nie w
    ramach skrótu myślowego napisz dlaczego emalia zawierająca jakiś związek tytanu
    jest lepsza od emalii zawierającej jako pigment tlenek żelaza albo nie
    zawierająca pigmentu, przezroczystej. Emalia to nic innego jak specjalne szkło.
    Garnki się pokrywa emalią. Każda jest tak samo skuteczna pod warunkiem że nie
    pęknie albo odpryśnie. Masz jakieś wyniki badań że emalia ze związkiem tytanu
    jest lepsza od innych czy jak głupia papuga powtarzasz bezmyślnie bełkot
    reklamowy. Na zbiorniki mające wytrzymać dziesiątki lat używa się stali
    kwasoodpornych a nie emaliowanego gówna.