  • Data: 2009-04-03 05:12:48
    Temat: Re: Pompa Ciepła - koszty uzytkowania
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > No tak, optymalne 20 stopni :-) Optymalne 18 :-) Znam takich :-) Trzeba
    > siedzieć u nich w kurtce :-)

    moja dziewczyna w swoim rodzinnym domu ma "optymalne" 24 - 25 - gdy ja
    poznalem co chwilę chorowała...

    ale jak się uparłem i zrobiłem optymalne 20 stopni - to nie pamiętam już
    wizyty u lekarza :)

    a z pozostałej cześci domu wchodzi się do jej pokoju jak do przyjemnej
    chłodni ;)

    uwierz ze naprawde do 20 stopni idzie sie bardzo przyzwyczaic.... i jest to
    po 1 zdrowsze, a po 2 duzo tansze ;)

    Pzdr.
    MarcinW.