  • Data: 2010-12-30 21:16:36
    Temat: Re: Pompa ciepla zamiast gazu
    Od: "HANA" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:93678b55-396a-4688-afb0-c1654ee455a1@i18g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 30 Gru, 21:39, "HANA" <h...@g...pl> wrote:

    > jakis przyklad?
    > bo ja Ci dam najprostszy
    > porownaj wartosc energetyczna
    > propanu i gazu ziemnego
    > a potem ich ceny

    http://benzol-gaz.pl/kalk/index.php

    Propan cena dla stałego klienta
    126%

    Energia elektryczna Taryfa G12 nocna
    83%

    Gaz ziemny GZ 50
    51%

    [cut]

    ja sie niestety opieram na realnych kosztach zreszta nie moich a moich
    klientow
    a ci uwierz mi licza koszty dokladnie
    i nie samego zuzycia a calosci inwestycji
    i GP wychodzi porownywalnie z ekogroszkiem
    i tu mam porownanie 3 identycznych domow kolo 110 m2
    jeden ekogroszek
    jeden GP
    i jeden z wyscigowymi grzejnikami AEG na prad w 2 taryfie
    roznice na przestrzeni 20 lat bo tak licza wszyscy sa na poziomie 20%
    teraz czekam na wariata ktory zrobi PC do takiego domu
    bo solary juz w czwartym sa ale to pierwszy sezon wiec nie liczony jeszcze

    --
    pozdrawiam
    Andrzej