  • Data: 2009-01-13 19:37:47
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:

    > ale wiesz, ktos moze miec w 1-2 pokojowym mieszkaniu jeden AP i do tego
    > jednego notebooka "podpietego" i wtedy w wiekszosci wypadkow bedzie to
    > dzialac calkiem znosnie.
    > wtedy ktos taki bedzie ci mowil ze WiFi jest super i wogole z nim nie ma
    > problemow(bo mysli ze skoro u niego dziala to u wszystkich bedzie dzialac:)

    To ustalmy, ile komputerow bedzie podpietych do AP w typowym domku
    jednorodzinnym, i z ilu do ilu na raz ida transfery gigabajtowych plikow?
    Zdarzaja sie klienci, ktorzy hobbystycznie jak widac nagrywaja filmy z
    TV, potem wycinaja z nich reklamy i jest to ich codzienne zajecie. Ale
    nie mow, ze to typowe zachowanie. Bo ja wolalbym sobie kupic plyte z
    interesujacym mnie filmem, niz sie tak bawic, ale kazdy robi to co chce.
    Mozna tez kupic rekorder DVD z kompresja sprzetowa do np. DivX i juz
    zamiast 60GB/h mamy niecaly 1GB/h.