    From: MAYKY <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Date: Tue, 08 Sep 2009 20:53:01 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    > I jak jakis duperelek bedziesz robil sam to kupisz sobie do tego wszystkie
    > narzedzia?

    nie , pijade wtedy do MAJSTRA ( tak siec ) pozycze za 30 zl na dobe
    bruzdownice z odkurzaczem i jakie i ile chce bruzd zrobie lekko w jeden
    dzien .
    Pracuje w budowlance ale nieco innej bo modulowej ( tzw plyty warstwowe)
    wiec temat urzadzen nie jest mi obcy.

    Nie znam po prostu klasycznej budowlanki .

    > Jest jeszcze jedna rzecz, ceramika z uwagi na wieksza mase w stosunku do
    > betonu komorkowego bedzie miala wieksza bezwladnosc termiczna. Przy braku
    > np. stropu betonowego w parterowce moze nie byc bez znaczenia.

    o widzisz , ciekawe , a jakbys rozwinął temat ???
    stropu betonowego nie bedzie , w planie jest otwarta powierzchnia
    taka jak u Marka Dyjora

    Pytam o roznice mega maxa i porothermu bo ktos mi powiedzial ze z
    roznych materialow wypiekane to mnie ciekawi

    pozdrawiam

    MAYKY