    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Date: Thu, 5 Jul 2018 15:34:28 +0200
    <5b3be9a7$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    <phgsci$k1q$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <phl319$9c8$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>

    On 05.07.2018 15:11, Kris wrote:
    > Osoby nieroztropne, nierozważne, narażające własne życie jednak wśsród nas sa a
    cywilizacja nasza dorosła do tego że jednak im pomagamy

    > Więc jak takie ładne hasła głosisz to zrób krok dalej i napisz co proponujesz z
    takimi ludźmi zrobić?

    NIC!
    To jest bydło, żeby coś z nim robić!!
    Osobami w potrzebie zajmują się ogólnie organizacje charytatywne.

    > Biali ludzie jesteśmy i powinniśmy się liczyć z tym ze tacy sa i że trzeba im pomóc

    No to pomagaj!
    Każdy niech pomaga wg możliwości ale DOBROWOLNIE!

    > I po to wymyślono ubezpieczenie społeczne

    LOL
    Takimi bajkami karmi się naiwnych.
    I nie społeczne ale PAŃSTWOWE.
    Przymus ubezpieczeń to filar zniewolenia. Państwo ma na jego podstawie
    prawo do regulowania każdego aspektu naszego życia. To degeneruje całe
    społeczeństwa. Zanikają SPOŁECZNE odruchy, bo przecież państwo "pomaga".

    > No chyba że wolisz getta czy grupy pozostawionych sobie ludzi koczujące pod Twoim
    domem. Żeby Ciebie okraść albo i zabić nawet.

    Jakoś np. w latach 50tych w USA nie było przymusu ubezpieczeń i ani nikt
    na nikogo nikogo nie polował ani ludzie nie kładli się pokotem.

    > "Cwaniaka" odgrywasz bo pewnie póki co zdrowy jesteś i zdolny do pracy

    Ja sie modlę aby nie zachorować bo to co teraz się dzieje w służbie
    zdrowia to syf straszny.

    > A gdyby tak jakieś ciężkie choróbsko się przywlekło i trafiłbyś do szpitala a tam
    "operacje zrobimy ale 150tys wpłacić proszę"

    Patrz! Ludzie mają auta nawet i po 500tys i jakoś znajdują się
    ubezpieczalnie co to je ubezpieczają. A jak wiadomo szkoda na aucie jest
    bardzo prawdopodobna, o wiele bardziej niż złapanie raka!

    > Albo chociażby choroba oczu- znajomy policjant w wieku 35lat zaczął wzrok tracić. Z
    pracy musiał zrezygnować jakąś rentę teraz pewnie dostaje.

    I bez państwowego pośrednika to nie byłoby możliwe???
    ROTFL

    > Zejdź na ziemię- świat nie jest czarno biały jak w przemówieniach Korwina.

    Korwin NICZEGO nie wymyślił.
    Poczytaj choćby autorów austriackiesz szkoły ekonomii, jest ich wielu i
    to z nagrodami nobla! ;-)

    > Dziwią mnie tacy obywatela jak Ty co szukają usprawiedliwienia dla oszustów i
    kombinatorów.

    Przekręcasz moje słowa.

    > Zmiana pokoleniowa sama tu nie wystarczy- jeszcze bat potrzebny-

    Potrzebna jest edukacji i ograniczenie demokracji bo zmienić trzeba
    prawo a wręcz je przywrócić!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info