    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Prośba o wyliczenie ...
    Date: Thu, 17 Jun 2010 08:55:56 +0200

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:15b5b190-b298-4deb-bc0d-538bacf1457b@d37g2000yq
    m.googlegroups.com...
    Witam !

    >Jednakże firma budowlana jak pisałem już daje dość słabe ocieplenie.
    >Podobno z tego co chwalił się człowiek z firmy budowlanej paszporty
    >energetyczne tych domów wypadają bardzo dobrze ale no właśnie ...

    Tym się nie sugeruj. Certyfikat energetyczny wypada zawsze tak jak chce tego
    zamawiający. teraz nawet zdalnie bez obejrzenia budynku takie certyfikaty
    robią za 300zł.

    O projekcie Madzia i jego wadach i zaletach juz tu była dyskusja.

    >Ocieplenie podłoga 8 cm (jaka kwota)
    >Ocieplenie podłoga 15 cm (jaka kwota)

    2.
    >Ocieplenie ścian zewnętrznych 12cm (jaka kwota)
    >Ocieplenie ścian zewnętrznych 15cm (jaka kwota)

    Licz m3 styro 90-0100zł i Wyjdzie Tobie ccena

    3.
    >Ocieplenie sufitu 15cm wełna (jaka kwota)
    >Ocieplenie sufitu 30cm wełna (jaka kwota)

    Licz m2 wełny ok 15zł i poznasz cenę

    Krzysiek