  • Data: 2009-02-10 18:46:20
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > No to mi dosrałeś :) Przepłacam w owej "lokalnej hurtowni" conajmniej -10%
    > w stosunku do cen z marketu, panie specjalisto :)

    no chwila ale sam napisales ze miales mozliwosc kupic plytki taniej w
    castoramie niz bezposrednio od producenta
    cytat z twojego posta
    " Swojego czasu trafil mi sie klient na 1200
    m^2 bialej plytki technicznej. Przy takim zamowieniu (a jest to ponad 20
    palet) sam producent nie byl w stanie dac mi lepszej ceny, niz dostaje
    market. Inaczej - ja zamawiajac 3 tiry plytek od producenta nie moge
    uzyskac lepszej ceny niz np Castorama czy Praktiker. Mimo, ze ja place od
    razu a nie za pol roku i nie biore towaru w komis. Po prostu takie maja
    umowy z sieciami handlowymi."

    jak widac taniej miales w hipermarkecie(w tym przypadku oczywiscie) nic od
    producenta.

    > Markety nie są najtańsze
    > i nie mają monopolu na sprzedawanie.

    nigdzie nie pisalem ze zawsze sa najtansze ani ze maja monopol, ale sam
    napisales ze miales czasami lepsze ceny w hipermarkecie nic u producenta.

    > Koniec dyskusji, bo widze, że jesteś z gatunku tych co wszystkie rozumy
    > zjedli (nie dokoncze).

    no coz, poprostu czytam co piszesz, logicznie mysle i nie boje sie wyrazic
    swojej opini.
    sam napisales jedno a teraz mowisz co innego, wiec to raczej ty powinienes
    sie zdecydowac

    --
    pzdr
    piotrek