  • Data: 2023-11-09 16:16:01
    Temat: Re: Rekuperacja i okap kuchenny.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 9 listopada 2023 o 16:11:26 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Nie powinien się "gotować".
    > Wiejskie przepowiednie mówią że rosół nie ma prawa się zagotować.
    > Tak samo zresztą jak biała kiełbasa.
    A odnośnie okapó w kuchni:
    Ładnych kilka lat temu wywaliłem kuchnię gazową z kuchni i na jej miejsce wstawiłem
    indukcję.
    Jakiś czas później przy zmianie mebli wywaliłem stary okap nowy miałem kupić
    zostawiłem na niego miejsce i nie mam go do dzisiaj.
    Przy indukcji okazał się zbyteczny. Te tłuste syfy przy indukcji się praktycznie
    wcale nie osadzają tak jak to było przy gazówce.
    A gotujemy naprawdę dużo.
    Przyznam jednak że podczas większego gotowania czy smażenia na przykładach śledzi,
    parzenia wędzonek itp po prostu otwieram w kuchni okno.
    Póki co rachunki za ogrzewanie mnie nie zabijają więc nie zamierzam nic zmieniać