  • Data: 2011-11-17 14:19:01
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:f9afa297-66dd-4937-9154-cdcedf0d05e9@h42g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >A jak to wyliczyłeś i jakim paliwem ogrzewasz dom ?
    >Pytam bo mi po użyciu kalkulatora w excelu który ktoś dał do niego
    >linka wyszły mi dość małe oszczędności ...

    dokladnie tym arkuszem liczyłem (obliczstraty.xls) Założyłem przepływ w reku
    0,5 na godzine i ogrzewanie gazem. Gdybym założył przepływ 1x to zyski z
    reku juz sa ogromne.

    >Widziałem że największe zyski są jak używa się drogiego paliwa (prąd)
    >a czym paliwo tańsze tym oszczędności niższe ...

    to prawda, dlatego prądu nie dam - ale weglem też palic nie zamierzam, nie
    te czasy. Mimo ze te kotłły z podajnikiem to nawet nie są bardzo upierdliwe
    w eksploatacji.

    b.