    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Date: Fri, 9 Dec 2011 05:58:39 -0800 (PST)

    On 9 Gru, 13:57, enemyunknown <r...@s...fr.pl> wrote:

    > Chwilowo nie mam żadnej... Będzie mechaniczna - ale jeszcze nie jest
    > wszystko skończone (na strychu) i nie ma rekuperatora.
    > Mówisz, że po włączeniu dmuchania powinno być ok ? Wykraplanie jest
    > właściwie tylko w narożnikach okna.

    Bedzie znaaacznie lepiej :) A mierzyles wilgotnosc na poddaszu? Jak
    nie ma wentylacji to pewnie jest duza. Dlatego sie wykrapla na
    chlodniejszych czesciach okna (w rogach). Jak wlaczysz wentylacje to
    problem powinien zniknac! Kaloryfer pod oknem dachowym wzmaga m.in.
    wentylacje (powoduje cyrkulacje powietrza) dlatego pomaga :) Ale
    jednoczesnie powoduje znacznie wieksze straty ciepla. Podlogowka + WM
    i bedzie na pewno spokoj :-)
    pozdr.

    --
    Adam