    From: Kaz Deb <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Tue, 11 Dec 2012 17:41:38 +0100

    > Ano są, najczesciej to szczyle i gówniarstwo

    Niestety, nie mogę się z tym zgodzić.
    U mnie na wsi śmieci nie są w lesie a np.: w rzekach (żona widziała, jak
    gościu wrzucał telewizor dwa dni po tym jak gmina zbierała za darmo spod
    domów) albo wzdłuż dróg przez las. Na pewno nie są to śmieci
    smarkaterii, ponieważ są to elegancko spakowane reklamówki, dokładnie
    zawiązane, żeby nic z tego nie wypadło a nawet nie śmierdziało. Widać,
    że ludzie przygotowują te pakunki w domu i jadąc samochodem przez las po
    prostu rzucają koło drogi. Niestety, tego jest pełno, to nie są
    pojedyncze sztuki.

    > zostawia puste puszki po piwach, butelki po napojach, reklamówki,
    torebki po haszu, zużyte prezerwatywy itp itd
    Z tym się zgodzę, ale tego jest bardzo mało w porównaniu do reszty
    śmieci 'leśnych'. I te śmieci są dokładnie tam, gdzie młodzi imprezują.

    Kazek