  • Data: 2012-05-04 09:13:26
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jnun2t$m5a$1@inews.gazeta.pl...

    > Spalanie 3 kubików drewna wymaga mnóstwa czasu i jest bardzo czasochłonne.

    ziew...

    > nawet powiem cholernie pracochłonne i meczące , bo trzeba ognia pilnować.

    Raczysz bredzić. Nic na siłę, żadnego pilnowania ognia o którym piszesz.
    Nawet gdy już zgaśnie płomień i tylko żar zostanie to jeszcze na rano
    kładłem na to kawałek drewna i się znów paliło :o. Więc o jakim pilnowaniu
    ognia piszesz?

    > Ciężko nazwać to rekreacją jak od 17-23.00 trzeba pilnować ognia i
    > dokładać

    Co godzinę-dwie dorzucić polano? Przecież to max 90 sekund łącznie
    poświęconego czasu. Może to zrobić żona, dzieci, ktokolwiek kto akurat jest
    w salonie, a o tej porze wieczornej to u mnie zawsze ktoś siedzi w salonie.

    Marek