  • Data: 2012-05-04 09:27:58
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bez kominka (bo go jeszcze nie było) za cały poprzedni rok zapłaciłem za
    >gaz
    >na wodę i ogrzewanie niecałe 2tys zł. Jak dla mnie jest to do przyjęcia,
    >biorąc pod uwagę ogrzewaną powierzchnię, temperatury 21stC w domu i
    >siarczyste mrozy o których tylko jeszcze RobertG albo ktoś z Suwalszczyzny
    >może wam poopowiadać bo sami nie doświadczycie u siebie.

    Coś to naciągane ...

    Spalenie 3 kubików drewna zajmuje sporo czasu i to w kominku.
    Więc jak nie miałeś kominka to jak udało Ci się spalić 3 kubiki drewna ?

    Jak dla mnie 3 kubiki drewna dają sporo energii i ciepła i dzięki drewnu
    Twój bilans energetyczny był sporo lepszy i dla tego zuzyłeś mniej gazu ...

    Nie wiem jaki masz dom i jak ocieplony , ale niecałe 2 tysiące za ogrzanie
    domu gazem to jakiś ewenement , mój znajomy ma nowy dom , ma rekuperator ,
    do trochę większy odemnie i z tego co mówił nigdy nie zapłacił za gaz
    poniżej 3000zł , a raczej mocno powyżej 3000zł ...
    Tyle że on grzeje tylko gazem , a nie rekreacyjnie w kominku ;)