    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Date: Mon, 21 Jun 2010 18:26:18 +0200

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > porazke czy nie. A patrzac na dzieci w ogole czasami mam wrazenie, ze
    > co by czlowiek nie robil to i tak bedzie jak ma byc. Spojz na mlodych
    > narkomanow, wspomniane dziwki uliczne czy mlodych mordercow. Myslisz,
    > ze oni wszyscy mieli takie podstawy wychowawcze? Myslisz, ze oni
    > wszyscy byli zaniedbani wychowczo? A mlode lolitki w centrach
    > handlowych? To dziewczyny z normalnych rodzin pod wplywem srodowiska.
    > Prawdopodobnie ktos gdzies kiedys popelnil blad, ale jak mozna byc
    > pewnym przyszlosci wlasnych dzieci i stosunku do rodzicow?

    raczej jednak to sa dzieci zaniedbane. Rodzice nie mają czasu dla swoich
    dzieci. Zbyt często ludzie majętni wychowanie zastępują zaspokajaniem
    zachcianek. Biedni zaś wtłaczają dzieciom do głowy niedobre wzorce,
    sugerując że uczciwie się nie zarobi na życie. Następnie mamy kompletny brak
    kontaktu rodzice dzieci, który powstaje gdy rodzice zachowują sie
    autorytarnie bez liczenia sie z tym co myślą ich pociechy. Itd...

    Bo przesadziłeś trochę.