  • Data: 2009-07-01 17:27:14
    Temat: Re: Solary opłacalne czy nie re: zbiornik ciepłej wody
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2f9dq$i08$1@news.onet.pl...

    > U mnie nie ma żadnych problemów. Moze dlatego że kocioł z nadmuchem.

    Ja to tlumacze tym, ze komin ma temperature powietrza i kompletny brak
    ciagu. Jak jest z nadmuchem nie wiem.

    > Kurcze uswiadomiłeś mnie że też mam miejsce na grzałke w bojlerze.;))

    Na awaryjne sytuacje dobra rzecz.

    > Z tego co kojarzę to Was jest piecioro.
    > U mnie ja+żona+7etnia córka więc zuzycie pewnie mniejsze.

    Ja, zona, corka 10 lat i dwuch malolatow. Wody za wiele jak na razie nie
    nabiora, no ale zawsze. Mysle ze powodem jest niska temperatura nagrzewania,
    tyle zeby wystarczylo. Nie mam baterii termostatycznych i nie nawidze tego
    krecenia w trakcie. W zwiazku z tym woda jest najlepiej bez krecenia.

    > Masz na myśli ze trzeba dodatkowy zasobnik dokupić?
    > To fakt zawsze to 1500-2000zł dodatkowo.

    Wlasnie tak.

    > Podsumowując- solary rzecz wygodna, bezobsługowa prawie ale na razie
    > droga.
    > Ja na razie grzeje wodę drewnem- nie sprawia mi to żadnego kłopotu ale z
    > czasem pewnie kupie grzałkę do bojlera lub solary.
    > A jak jest najllepiej to kazdy musi indywidualnie do swoich potrzeb,
    > swojego trybu zycia dostosować.

    A to to zawsze. :-)

    Pozdro.. TK