  • Data: 2009-07-03 22:07:07
    Temat: Re: Solary opłacalne czy nie re: zbiornik ciepłej wody
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moment, ale o jakie bojlery chodzi??
    > Mowisz o termie z grzalka elektryczna, czy o zasobniku z wezownica? Do
    > ogrzewania wody zima sluzy Kociol CO, ogrzewanie pradem wody i np. gazem
    > CO to czyste marnotrawstwo. Takie rozwiazania dobre sa w domkach
    > letniskowych, czy starych mieszkaniach .

    Odnoszę się tu do pkt 2 czyli klasycznego bojlera elektrycznego (jak terma
    ale na 80-120 l)/. Sam taki mam, używam i jestem zadowolony. Kocioł u siebie
    używam tylko i wyłącznie do ogrzewania - tak po prostu było w moim
    mieszkaniu. Jak będę zmieniał kocioł CO, pomyślę tez nad bojlerem z
    wężownicą ( i grzałką też) i cyrkulacją, bo w tym starm rozwiązaniu drażni
    mnie marnowanie wody, prądku i dyskomfort. Szlag mnie tylko trafia bo będę
    musiał rozpruć pół mieszkania pod rury....

    A kto jest Twoim dostawcą prądu ?
    --
    Jackare