  • Data: 2011-06-13 16:43:50
    Temat: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Fakt

    > Na szczęście sa w Polsce gminy które w MPZ nie okreslają szczegółowo
    > wygladu, kształtu itp elewacji.

    > http://www.archipelag.pl/projekty-domow/lista/?Searc
    hForm=1&Name=&Kind=1&Type=&Category=27friv705mn2iq&A
    uthor=&AreaMin=&AreaMax=&Garage=&Basement=&Orangery=
    &LandWidth=&LandLength=&Height=&RoofAngle=&Building=

    > Takie coś tez ludzie projektuja.

    widzisz te domy mają zachowane proporcję, sa nowoczesne w formie ale zgodne
    ze sztuką projektowania, nie są zniekształconymi potworami jak to gówno z
    kolumnami czy ten szit z małymi okienkami.