  • Data: 2010-12-28 16:35:01
    Temat: Re: Sprostowanie -19stC i ile gazu przez noc.
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d199a50$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...

    Ale jaja. Dopiero teraz się kapnąłem że walnąłem powazny błąd.
    Raz walnąłęm ten błąd i potem nie zauważyłem nawet że go powieliłem.

    Oczywiście test trwał od 18:00 do 7:40 więc nie 8,5 ale 13,5 godzin.

    Sorki.

    Tak więc:

    > Czas trwania testu - 8,5h.

    Nie 8,5 a 13,5h

    > Róznica temperatur zew/wew = 37K
    > Zużycie gazu = 3,87m3.
    > Zakładając sprawność kotła 83% z 1m3 uzyskuję na czysto 9kWh.
    > Energia zużyta podczas testu 34,83kWh
    > Energia zużywana w przeliczeniu na godzinę = 4,097kWh

    Nie 4,097kWh a 2,58kWh

    > Gdyby taki test w takich warunkach trwał 24h = 98,34kWh

    Nie 98,34 a 61,92kWh

    > Teoretyczne zużycie gazu gdyby taki test w takich warunkach trwał 24h =
    > 10,92m3

    Nie 10,92m3 a 6,88m3

    > Koszt dobowy za gaz 20,63gr a gdyby cały miesiąc tak było to 626zł.

    Nie 20,63zł a 12,59zł i nie 626zł a 384zł

    Jeszcze raz sorki za WPROWADZENIE W BŁĄD.

    Marek