  • Data: 2010-04-01 19:03:24
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości > Ty znowu tego nie łapiesz. Dlaczego ludzie nie chcą kupować
    Maybacha? Bo to
    > taki twój gres za 100 zł/m2. Jak ktos mówi o luksusie to kupuje Rollsa. I
    > cena ma tutaj drugorzędne znaczenie.

    Łapie, łapię. tylko ty piszesz o jakiś snobach którzy stanowia pewnie promil
    populacji.
    Wiekszość ludzi jednak postepuje logicznie i kieruje sie zasadami zdrowego
    rozsądku
    Np widziałem kiedys włacznik do swiatla za 2000zl, albo drzwi wejściowe za
    125tys
    Zerknij np tu:
    9069&change_view=1&order=pd&change_view=1
    Czy to górna pólka?. czy to kupuja "normalni" ludzie/

    Kris