  • Data: 2010-04-01 19:16:50
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hp2pae$ih3$1@news.onet.pl...

> [...]

    A okna okleinowane z szybami i okuciami antywłamaniowymi z dodatkowymi
    szybami dźwiękochłonnymi i o obniżonej emisyjności, mechanizmami
    samoczynnego otwierania i zamykania, wykonane na wysokiej jakości, sztywnych
    6-komorowych profilach.
    Chyba nie powiesz, że będzie to okno tej samej jakości i w tej samej cenie
    co zwykłe, białe plastiki na najtańszych profilach 3-komorowych bez okuć i
    szyb antywłamaniowych.

    > Jeśli ktoś zakłada że tylko bardzo drogie rzeczy są dobre, funkcjonalne
    > itp a reszta to kicz to zgoda.
    > Np meble kuchenne w renomowanym salonie kosztują kilkadziesiąt a nawet
    > kilkaset tysięcy.

    Przjeżdżajac obok sklepu firmowego z meblami o okolicach Opola, razem z żoną
    wpadliśmy w zachwyt, bo oto nareszcie meble, które nam się podobają. Drogie
    jak cholera, ale już zaczęliśmy wybierać dla siebie. Euforia jednak trwała
    krótko, bo środek szuflad wykonany był najprawdopodobniej ze zwykłej,
    cienkiej płyty pilśniowej oklejony tanią okleiną papierową. Na zewnątrz
    pełne drewno i porzadne prawdziwe okleiny drewniane, a za zasłoną dobrej
    jakości materiałów dziadostwo, którego nawet do tej pory nie spotkałem w
    najtańszych meblach.