eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    From: "HANA" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy
    nie robią mnie w głąba
    Date: Wed, 23 May 2012 20:11:08 +0200

    Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:jpioti$2i34$1@bgp1.inds.pl...
    > Mam ekipę polecaną na regionalnej grupie muratora. Podobno robią dobrze
    > (drogo na pewno - bo już mi ceny podali) ale dziś weszli na budowę i:

    Odpowiedzi masz miedzy wierszami:

    > - nie sznurkują odstępu między membraną a wełną - ile wypadnie tyle jest,
    > sznurek dają dopiero pod wełną 150mm
    ZLE
    > - róg skos membrany - góra murłaty: wełna nie dochodzi, róg jest pusty (a
    > mówili że dobrze upchną)
    ZLE
    > - twierdzą że nie trzeba upychać wełny do profili i w efekcie "to
    > normalne" że między drugą warstwą a płytą k-g jest 2-3 cm przerwy
    ZLE i piekny mostek termiczny

    > Moje pytania:
    > 1. czy odstęp 2-3cm między membraną (nie mam desek) a wełną powinien być
    > jednak zapewniony za pomocą sznurka rozciągniętego między krokwiami
    TAK
    > 2. czy wystarczy że w róg pod membraną a nad murłatą wepchnie się trochę
    > ściśniętej wełny (w skos mi pewnie nie utną wełny z rolki - a byłoby
    > najlepiej tak zrobić)
    welna powinna dochodzic do styro na elewacji i nie ma to tamto
    da sie
    > 3. Czy rzeczywiście prawidłowy montaż stelażu i płyt polega tylko na
    > dociskaniu wełny profilem i zostawieniu dziury między wełną a płytą tam
    > gdzie profilu nie ma? Ewentualnie czy można sobie pozwolić na lekkie
    > dociśnięcie wełny profilem (nie uszczelnionym wełną) tak że zostaje
    > "dziura" przy profilu (tam gdzie wełna ściśnięta) a reszta wełny dotyka
    > karton gipsu gdzieś tak w połowie między profilami?
    tego to nie kumam
    robi sie tak:
    welna do profilu jest wkladana jedna krawedzia a druga krawedz dochodzi do
    nastepnego profilu
    na to daje sie folie (ta zolta) i to koniecznie
    dopiero potem GK
    inaczej to nie ma sensu

    --
    pozdrawiam