  • Data: 2016-01-29 22:38:12
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-29 18:03, Budyń wrote:
    [...]
    > Równie niegodziwe jest wydawanie na nie pieniędzy, które mogłyby w
    > pierwszej kolejności ulżyć ludzkiej biedzie. Można kochać zwierzęta;
    > nie powinny one jednak być przedmiotem uczuć należnych jedynie
    > osobom.
    Ja pierdolę, właśnie dowiedziałem się, że jestem niegodziwcem ponieważ
    kupuję ziarno słonecznika w celu dokarmiania przydomowych ptaków. :-D
    Jakieś 45zł miesięcznie. A przecież mógłbym je wydać na szczytny cel,
    czyli rzucić na tacę. :-D Na szczęście dla ptaków mam w dupie
    chrześcijaństwo, a w szczególności rozpleniony u nas katolicyzm.