  • Data: 2011-09-06 17:52:37
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-06 19:32, Budyń pisze:
    > silka18cm+gruuuuube (20cm) styro, ewentualnie jakis tani beton komórkowy+równiez
    gruube styro, tyle ze ściana wyjdzie grubsza (po co ci to, no chyba ze taniej duzo
    wyjdzie)
    > Zadnej dziurawej ceramiki . Żadnych materiałów na mur których zaleta jest to ze
    jest ciepła - ona ma być tania i mocna. Ciepło zapewni styro.

    > Jesli chcesz zeby było energooszczednie to równie grube warstwy ocieplenia musisz
    przewidziec na dach i podłogę, a moze i przewidzieć wentylacje mechaniczną z
    rekuperacją. Ale to przemyślenia na inny wątek.

    > Szczegóły musisz uzgodnic z kierbudem.

    Utwierdziłem się we własnym przekonaniu. Dzięki wszystkim. Po
    literaturze nastawiłem się właśnie na silikaty jednak nie byłem pewien
    czy nie uległem zbytnio marketingowi i reklamie producentów.

    Wentylacja mechaniczna już też jest w planie razem z trójsystemowym
    ogrzewaniem podłogowym. Boję się tylko tych kosztów które mnie dopadną
    przy tym całym budowaniu energooszczędnym.

    --
    PW