  • Data: 2010-03-01 17:56:08
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hmg9ea$qfn$1@news.onet.pl...

    > Tylko ze chodziło o coś innego.
    > Ghost kwestionuje ceny/koszt podane przez Adama. Skoro Adam napisał że
    > cała popma ciepła wyjdzie go 25tys i podał dokładnie wszystkie składniki
    > tej ceny to zakładam że tyle go wyjdzie.

    Tak i nie, bo jezeli nie bedzie robil nic innego tylko montowal te pompe
    przez rok, to ja przez ten rok bede mial cieplo od kozy i zarobie normalnie
    pracujac. Adam o kwote rocznego dochodu bedzie biedniejszy albo wyjdziemy
    przyjmijmy w uproszczeniu jakos podobnie.

    > A np Ghost sam nie potrafi/nie chce sie bawić w składanie tego wszystkigo
    > do kupy to zleci to autoryzowanej firmie i zapłaci np. 70tys.

    Ja instalacje tez robilem sam, tylko jak ktos mnie spyta jaki jest koszt
    takiej instalacji w takim domu to nie powiem 23.000zl jakie zaplacilem za
    material, bez solara. Tyle kosztowalo mnie, bo miesiacami sleczalem po
    godzinach kiedy i tak juz bym nic nie zarobil. Czy mimo to powiem, ze ta
    instalacja jest tyle warta choc w podobnym domu montowana przez firme to
    koszt przekraczajacy 40.000zl? Moge co najwyzej powiedziec, ze na instalacji
    robiac samemu zaoszczedzilem 20.000zl a to nie to samo co jej wartosc. :-)

    > Ale taki jest juz styl dyskusji Ghosta. Przeważnie nie przyjmuje żadnych
    > argumentów, obraża dyskutantów a na koniec PLONK itp.

    Aaa Waszych relacji nie podejmuje sie oceniac. :-)

    Pozdro.. TK