  • Data: 2019-02-11 21:02:38
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 17:20:19 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 10 Feb 2019 11:32:59 -0800 (PST), Budyń

    > Ale "u was" to nie jest pępek świata. Ja przenosiłem córkę do innej klasy,
    > bo w jej klasie była przemoc psychiczna i fizyczna ze strony rówieśników. I
    > to nie ze strony tych "zdemoralizowanych lewackich innowierców" tylko
    > właśnie tych "świętych" -- dzieci tych rodziców co w pierwszym rzędzie w
    > kościele zawsze siadają.

    ale zaraz, bądz precyzyjny - przemoc była za to ze nie chodziła na religię? To był
    jedyny powód? A jestem ciekawy skad wiesz kto w pierwszych ławkach w kosciele siada,
    przeciez nie bywasz.

    > Bzdura, udowodniono naukowo że jest znacznie więcej innych czynników które
    > wpływają na orientację

    ten twój zachód doszedł już bodajże do 32płci, postuluje aborcję do chwili narodzin.
    Taki cytacik - jak ci sie podoba:
    "gubernator stanu Nowy Jork Andrew Cuomo z satysfakcją poparł prawo gwarantujące
    prawo do aborcji, aż do momentu urodzin. Gubernator stanu Wirginia Northam Ralph (też
    Demokrata) lekarz z zawodu stwierdził, że jeśli życzy sobie tego matka, dziecko można
    nawet zabić już po urodzeniu (!)"

    > Kolejna bzdura, "skrzywienia" nie wychodzą coraz powszechniej jak
    > twierdzisz, bo homoseksualizm był od dawna, jeszcze zanim ludzie się
    > pojawili.

    jaki tam homoseksualizm, 32 płcie były, jasne :-) Naukowo udowodnione! :P

    > Skąd wiesz że tylko tyle? Może u ciebie było tylko tyle.

    bo to były moje lekcje, za gierka chyba

    Badania mówią, że
    > już 9 latki świadomie albo nieświadomie oglądają porno. 12 latki z całą
    > pewnością to robią (bo za moich czasów już to robiły), tym bardziej w dobie
    > internetu gdzie dostęp do tego jest na wyciągnięcie ręki. No ale oczywiście
    > są tacy, co w różowych okularkach siedzą i są zadowoleni. Wolą tego nie
    > zauważać, bo by to im pewnie trochę życie skomplikowało.

    nie za bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć - jestem wrogiem pornografii wsród dzieci
    to zamykam oczy na ten problem?

    > Kto ocenia czy już dorosły czy nie? I do czego dorosły? Czy ty w ogóle
    > znasz program "nauki o seksie", widziałeś takowy na oczy, brałeś udział,
    > prowadziłeś? Odnoszę nieodparte wrażenie, że nie masz o temacie zielonego
    > pojęcia. Masz tam jakieś swoje chore wyobrażenie oparte tylko na
    > artykulikach z internetów gdzie serwują papkę dla pelikanów.

    alez ja prosze ciebie czytam artykuły od lewej do prawej.

    > I w tym cały twój problem, jesteś bardziej naiwny niż te dzieci które
    > próbujesz tak żarliwie chronić.

    mozesz to nazywac naiwnością, ja to nazywam wychowaniem

    > Skąd wiesz? Cytujesz tendencyjne artykuliki z tekstami wyrwanymi z
    > kontekstu, a pewnie nawet nie potrafisz powiedzieć w jakim wieku był
    > "chłopiec" z cytowanego artykułu.

    To zacytuj zachodnie zdobycze cywilizacji gdzie piszą ze seks nie ma być miłą zabawą
    tylko uzupełnieniem miłości. Tam tendencja jest inna.

    > Obejrzenie pornosa na studiach robi w głowie spustoszenie? Dobre. :D

    Córce to powiedz, niech oglada - chciałbyś?

    > ale jakoś mnie to nie ciągnęło. W każdym razie wyrośli z nich normalni
    > ludzie a nie dewianci. Więc widać aż takiego strasznego spustoszenia jak
    > twierdzisz, to nie robi.

    a ilu jest po rozwodach?

    > Czytałeś książkę o której wspomniałem? Tam nic takiego napisanego nie było.

    Cytuję:
    Zadaj uczestnikom pytanie, jak rozumieją termin ,,mowa nienawiści w sieci". Spytaj,
    czy ktoś zetknął się z mową nienawiści w Internecie, czy to wobec konkretnej osoby,
    czy też przedstawicieli danej grupy (na przykład gejów, czarnoskórych, muzułmanów,
    Żydów, kobiet itp.). Co czujesz w takiej sytuacji? Jak myślisz, a co czuje ofiara?

    oh, a mowy nienawisci wobec chrzescijan nie ma, cóż za dyskryminacja

    ale o chrześcijanach tez jest - o tym jak wybudowac nowy meczet w chrzescijanskiej
    dzielnicy

    Weź tę książkę przeczytaj nie z naszego polskiego punktu widzenia, tylko z
    europejskiego (bo to europejska produkcja) Jest to czysta manipulacja społeczeństwem
    by sie nie broniło przed napływem imigrantów.

    > Też nie jestem zdziwiony że nie jesteś zdziwiony. Masz tendencję do oceny
    > sytuacji bez poznania faktów a tylko opierając się na swoim widzimisię.

    no ale ja tych cytatów nie wymyślam

    b.