  • Data: 2019-02-11 17:45:00
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Feb 2019 17:20:18 +0100, Myjk wrote:
    > Ale "u was" to nie jest pępek świata. Ja przenosiłem córkę do innej
    > klasy,
    > bo w jej klasie była przemoc psychiczna i fizyczna ze strony
    > rówieśników.

    Może jakaś nierozgarnięta, że nie potrafi sobie z tym poradzić? Tak bywa
    z dziećmi które wychowywane są pod kloszem.
    Dzieci tłuką się między sobą, niezależnie od powodu. Tak nas wyćwiczyła
    ewolucja.

    > Czarnuchy, kościelni jedynej słusznej wiary. Już zapomniałeś jak
    > krucjaty prowadzili mordując setki jak nie tysiące tych co byli
    > "przeciwnikami" najlepsiejszego kościoła?

    To nie religia zabija, tylko ludzie. Powód nieistotny - jedzenie, ziemia,
    kobiety, religia, demokracja, ropa... coś zawsze się znajdzie.

    Mateusz