  • Data: 2011-10-20 12:15:34
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j7ovb4$48k$2@inews.gazeta.pl...

    > To z tego, że w takiej sytuacji kontaktuje się z kimś lokalnie, kto
    > przyjdzie naprawić zasilanie.

    Jak ten ktoś ma dostać się do jego zamkniętego na trzy dupy domu?

    > Jeśli jest to kompleksowe rozwiązanie
    > jakiejś firmy ochroniarskiej, to przedłużający się zanik zasilania
    > powoduje przyjazd ekipy.

    Buahahaha.
    Wskaż mi ile osób korzysta z tej usługi. Albo nie, nie musisz. Ja sam wiem
    bo w tym siedzę na codzień.

    Widzę że nie raczyłeś potępić poważnego błędu instalatorskiego polegającego
    na zasileniu inztalacji alarmowej ze wspólnej róznicówke. Bronisz firmę bo w
    branży jesteś? Sam tak robisz? Czy też piszesz tylko po do aby się przyjebać
    do mnie a nie ocenić poruszany temat?

    Marek