    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wybór alarmu
    Date: Mon, 6 Sep 2010 22:31:00 +0200

    Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8547b9$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przestań robić ludziom wodę z mózgu.

    Wiesz tak się składa, ze co nieco wiem na ten temat i z niejedną sprawą już
    się zetknąłem.
    Jeżeli uważasz, ze cokolwiek napisałem tu nie tak to nie używaj ogólników
    tylko napisz konkretnie co, bo bardzo nie lubię takich mądrasków, którzy
    g.... maja do powiedzenia, a strasznie się wymądrzają.

    > TYLKO firma ubezpieczeniowa odda im pieniądze za szkody powstałe
    > przy włamaniu, pomiędzy zadziałaniem systemu, a interwencją grupy.

    Powtarzam jeszcze raz - nie zawsze i tu się możesz przeliczyć.
    Dam Ci przykłady, z którymi się zetknąłem:
    1. Złodzieje otworzyli zamek. Opierniczyli mieszkanie w biały dzień. Nikt
    nic nie widział, nikt nic nie słyszał. Efekt - TU się "wypieło", bo nie było
    śladów włamania.
    2. Innym razem TU odmówiło wypłaty odszkodowania, ponieważ klient nie
    założył dodatkowego zamka w drzwiach, który był wymagany przez TU i opisany
    w OWU.
    3. Ukradli klientowi samochód. W chwili zawierania AC posiadał on 2
    oryginalne klucze i informacja o tych kluczach była wpisana do polisy.
    Poproszono klienta o okazanie 2 oryginałów. Niestety okazało się, że klient
    jeden z oryginałów po prostu zgubił i dorobił sobie drugi klucz
    nieoryginalny. Jego błędem było to, że nie poinformował o tym fakcie TU,
    dlatego też ubezpieczyciel nie wypłacił ubezpieczenia.

    Takich "kruczków", które działają na korzyść TU jest cała masa. Wystarczy,
    żeby choć jeden się znalazł i odszkodowania nie ma.
    Wiele ludzi płaci składki łudząc się, że posiadają polisę i nie zdając sobie
    sprawy, że w razie czego nie dostaną ani grosza.
    Pamiętaj każde TU to firma zarobkowa, nastawiona na zarobek, a nie na
    rozdawanie pieniędzy.
    Stawiają swoje warunki, a w razie ich niespełnienia odprawiają klienta z
    przysłowiowym kwitkiem.
    Niestety błędem klietów jest brak zainteresowania tym co napisane jest w
    OWU.
    Ponadto pamiętaj, że każdemu likwidatorowi szkód płacą za znalezienie
    pretekstu do niewypłacenia odszkodowania lub jak największym obniżeniu jego
    wartości.

    > Zwykle to 5 minut w nocy a 15 minut w dzień.
    > Coraz częściej wywalane jest okno i okradany dom w 1,5-2 minuty.
    > Żaden system, ani grupa interwencyjna, tym bardziej sąsiadka emerytka
    > w takiej sytuacji nas nie ochroni. Wszystkie te elementy mają jedynie
    > odstraszyć
    > potencjalnych intruzów, aby poszli do sąsiada, który ich nie ma.
    > Właściwe zabezpieczenie domu - to połączenie środków technicznej
    > sygnalizacji
    > intruza, z mechanicznymi elementami stawiającymi "opór" do czasu dojazdu
    > grupy.

    To jeszcze znajdź i wskaż sprzeczność pomiędzy tym co napisałem ja, a tym co