  • Data: 2015-04-25 20:02:12
    Temat: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: JK <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2015 o 13:59, Ergie pisze:

    > - "murowane" - idealne murowanie to faktycznie problem - 1-1,5 cm
    > półpłynnej zaprawy sprawia że cegła czy pustak mają tendencję do
    > pływania. Murujesz trzy rzędy wyżej a ten dolny ucieka. Natomiast w
    > przypadku klejenia kładziesz bloczek i on leży. Zawsze płasko. Jeśli
    > tylko wypoziomowałeś pierwsza warstwę to choćbyś się starał nie położysz
    > kolejnej krzywo.

    I właśnie ja dlatego preferuje postawienie ścian z prefabrykatów. Nie
    musiałbym pilnować szanownego pana Zenka i jego ekipy czy piją na
    budowie i czy dobrze robią i tak dalej. Pewnie i samemu nauczyłbym się
    to kleić i mogłoby mi to dać nawet całkiem niezłą frajdę ale niech każdy
    z nas robi swoje i to na czym się zna.