  • Data: 2014-12-12 12:03:46
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f1e7d66-af4c-4d39-aba7-cd2eaefb67e7@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 11:32:11 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    >wychodząc z lokalu wyborczego: preferencje mam na pis, ale zagłosowałem na
    >psl :) Oczywiście.

    oczywiście, poniewaz jak właśnie pokazałeś, masz problem z rozumieniem słowa
    pisanego

    Stąd jak ktoś przez pomyłkę oddał nieważny

    >książeczki były stosowane w 1991, 1993, 1997, 2001, 2005, 2007 i 2011 r., a
    >w wyborach samorządowych w 1998, 2002, 2006, 2010 r.
    >Nigdy wczesniej takich jaj nie było.

    Jakie było wcześniej pytanie zadawane w exitpol i kto realizował badania?

    >Stracił pis, zyskał psl. Ze niby wiejski psl jest o niebo lepiej
    >wykształcony?

    Ja nie bałabym się tezy, ze wyborca pis wręcz musi legitymizować się
    skrajnie niska kumatością.

    >Dziwnych przypadków jest za dużo zeby przejść spokojnie obok tego.Ja bym
    >oczekiwał sledztwa, analizy jakiejs a nie kolejnej medialnej ustawki :
    >"polacy, nic sie nie stało"

    W twojej sprawie, tez należy wszcząć śledztwo?