  • Data: 2014-12-12 12:47:54
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 12:03:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > oczywiście, poniewaz jak właśnie pokazałeś, masz problem z rozumieniem słowa
    > pisanego

    zieew...

    > Jakie było wcześniej pytanie zadawane w exitpol i kto realizował badania?

    Sprawdziłem:
    Paweł Predko z IPSOS Polska powiedział na dzisiejszej konferencji na UW, że na
    rozbieżności między oficjalnymi wynikami wyborów samorządowych a badaniem exit polls
    wpłynęły: znaczny procent głosów nieważnych oraz forma kart do głosowania.

    Nie ma nic o formie pytania. Natomiast jest o głosach niewaznych.

    > Ja nie bałabym się tezy, ze wyborca pis wręcz musi legitymizować się
    > skrajnie niska kumatością.

    ja, co prawda bez specjalnego entuzjazmu, jestem wyborcą pisu. Mogę z tobą
    podyskutować o bozonie higsa, o różnicy w kszatłcie czaszki neandertalczyka i
    człowieka współczesnego, o historii literatury włoskiej, o wodzie związanej w
    komorkach... Taki tam przykład niekumatego wyborcy pisu... A właśnie, polecam Dzieje
    Polski Andrzeja Nowaka!

    > W twojej sprawie, tez należy wszcząć śledztwo?

    W mojej - czyli jakiej?

    b.