  • Data: 2021-10-10 09:50:13
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Oct 2021 09:06:38 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Jak wybudowałeś dom za 100 tys., a jego wartość wzrosła do 500 tys.
    > też go sprzedasz za 100 tys.?

    Useszkodnik, nie pierdol. Nie mówimy o sprzedaży domów teraz. Ale sam
    ten temat wywołałeś. Jeśli mi zależy na szybkiej sprzedaży to tak
    sprzedam taniej. Na wiosnę sprzedałem mieszkanie za trochę więcej jak
    za połowę wartości rynkowej bo mi się spieszyło a klient szybko dawał
    kasę. Kto szybko daje, dwa razy daje.

    A wracając do meritum. Nie jest rzadkością, że można kupić ten sam
    towar na rynku w różnych cenach bo był nabywane przez dostawców po
    innych cenach. Ba jako ekstremum przypadku to można kupić w różnej
    cenie *ten sam* przedmiot u tego *samego* dostawcy (przykładem jest
    tme) bo występuje pod różnymi kodami z różnych dostaw. Ogaraniasz?

    --
    Marek