  • Data: 2021-10-11 08:26:22
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym wiem, że 1mb rury
    > miedzianej kosztuje już ponad 35zł. Byle kolanko miedziane zaciskane o
    > średnicy 28mm to wydatek 20-25zł. Ile ich potrzeba? Wiesz? Bo ja nie wiem.
    ale jeśli masz praktykę, to mógłbyś oszacować... co nie? Ja zakładam
    dwufunkcyjne w miejce starych "junkersów" to zawsze celuję tak, aby gaz
    był w tym samym miejscu - rury nie ruszane. Zakładając że były
    kaloryfery ( a nie były) to potrzebuję nie więcej niż 50cm rury + nie
    więcej niz 2 kolanka na zasilanie i to samo na powrót. cwu to samo albo
    wężyki.

    trudno jest z Tobą dyskutować, i robię to z niechęcią, ale jak się
    uspokoisz, może coś wypij, to się zastanów.

    któryś z kolegów zasugerował że jest drogo - pieklisz się. ale co ma
    powiedzieć klient, który dzięki goooglom wie, ze kocioł w necie kosztuje
    3200zł, a instalator kupi go taniej i chce sprzedać za 4 tys plus usługa?

    zastanów się, czy jest inna dziedzina handlu i usług gdzie działa takie
    prawo? opony w aucie - taniej z montażem. wszelkie naprawy samochodów -
    jakbym zobaczył cenę części na fakturze drożej niż ja mogę kupić -
    uwierz mi - odzyskam różnice, albo mechanik nie będzie miał klientów.

    po co się denerwować. nie zgadzasz sie z powyższym akapitem - Twoja
    sprawa. ale parsknąłeś śmiechem na obniżenie mocy kotła bo? Bo
    kotłu/kotłowi będzie źle? Nie, bo rachunek za gaz będzie wyzszy. to
    czemu rachunek za kocioł może/powinien być wyższy?

    ToMasz