  • Data: 2021-10-10 15:05:06
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-10 o 10:12, Kris pisze:
    > Wskazesz w ktorym miejscu?

    Jak nie wiesz w którym  miejscu to następnym razem nie wypowiadaj się o
    branży i w tematach o których kompletnie nie masz pojęcia.

    Nie szkoda Ci czasu szkalować innych? Za ten czas zbiłbyś ze 2-3
    skrzynki. Może ktoś by to nawet kupił. Chyba, że już jesteś tak
    sfrustrowany faktem, że nikt tego g... nie chce od Ciebie kupować, że
    próbujesz wyładować swoje frustracje na specjalistach z innych branży i
    stąd się bierze Twoja nienawiść?

    > Piszesz nie na temat.
    > Kolejny watek chcesz rozwalic wywolujac kłótnie.
    > Opanuj się

    Tak, tak, za to Ty piszesz na temat, bo piszesz jakieś durne insynuacje,
    które się biorą nie wiadomo skąd - może z własnych metod sprzedaży?

    Ja niczego nie rozwalam, ale zwracam Ci uwagę, że piszesz jakieś bzdury.
    Poza tym sam zaczynasz jakieś durne insynuacje, że niby rzekomo
    komplikuję proste sprawy. Tylko rzecz w tym, że to Ty nie masz pojęcia w
    tym temacie, a się stawiasz w roli autorytetu i wszczynasz konflikty
    krytykując osobowo.

    Ja nie wnikam w oferty innych. Budzik dostał konkretną ofertę, która
    moim zdaniem jest dobra cenowo. Tylko w tym przypadku o wyborze oferty
    powinna decydować jakość.

    Oczywiście nie jest powiedziane, że drogo musi być dobrze, ani tanio nie
    musi oznaczać źle. Ale często się powtarza scenariusz, że biorąc
    przypadkowych panów "Zenków", "Heńków" czy "Krzyśków" jest coś
    spierniczone, a później roszczenia i telefony do głuchej ściany.